Help & Contact
Account & Bestellingen |
|
Wijzig mijn bezorgadres | |
Wijzig mijn e-mailadres of telefoonnummer | |
Zie huidige bestelstatus | |
Hoe verzilver ik mijn cadeaukaart? | |
Hoe gebruik ik mijn SkatePro krediet? | |
Vragen over onze producten? Bekijk onze guides |
BEL OF MAIL ONS |
Ma-do: 10:00 - 16:00
Vragen? Bel 078 486 547 Of stuur ons een bericht: |
Account & Bestellingen |
WIJZIG HET BEZORGADRESAls de bestelling nog niet is verzonden, kunnen we wellicht het bezorgadres wijzigen. Stuur een e-mail naar . |
Wijzig mijn e-mailadres of telefoonnummerHelaas is het op dit moment niet mogelijk om het e-mailadres of het telefoonummer te wijzigen als de bestelling eenmaal is geplaatst. |
Zie huidige bestelstatusOm de huidige bestelstatus te zien ga je naar Mijn bestelpagina.. |
Hoe verzilver ik mijn cadeaukaart?Als je een cadeaukaart hebt, kun je deze aan je SkatePro account toevoegen of deze invullen tijdens het afrekenen, waar je de optie voucher/kortingsbon selecteert, onderaan het betalingsveld. |
Hoe gebruik ik mijn SkatePro krediet?Om toegang tot je krediet te krijgen, moet je inloggen op je SkatePro account. Als je ingelogd bent, kun je een bestelling plaatsen en ervoor kiezen om met je krediet te betalen. Het bedrag van je krediet wordt automatisch afgetrokken van je totale bestelling. |
Verzending & Bezorging |
Hoe lang duurt het verzenden?Om up-to-date verzendtijd schattingen te zien, ga je naar je winkelwagentje of naar onze verzend infopagina. |
Waarom heb ik 2 tracking links?We hebben 2 magazijnen, een in Denemarken en een in België. In sommige gevallen verzenden we je bestelling vanuit beide magazijnen, wat betekent dat je producten niet samen worden verzonden en wellicht niet tegelijkertijd aankomen. In dat geval word je geïnformeerd via dezelfde e-mail waarin we je de tracking links hebben gestuurd. |
Ik heb een verkeerd item ontvangenStuur ons een e-mail met je:
Stuur het product nog maar niet naar ons terug. We zorgen ervoor dat je een retourlabel ontvangt als je contact met ons opneemt. :) |
Ik heb een beschadigd product ontvangenWas je pakket beschadigd bij aankomst? Was het afgeplakt door de koerier?
|
Mijn bestelling mist een productControleer de 3 onderstaande scenario's. 1. Beschadigd pakket Was je pakket beschadigd bij aankomst? Was het afgeplakt door de koerier? Of is er iets anders dat aangeeft dat het item zoek is geraakt tijdens vervoer? Als dit het geval is, stuur ons dan een e-mail met
2. Ontving je twee tracking links? We hebben 2 magazijnen, een in Denemarken en een in België. In sommige gevallen verzenden we je bestelling vanuit beide magazijnen, wat betekent dat je producten niet samen worden verzonden en wellicht niet tegelijkertijd aankomen. In dat geval word je geïnformeerd via dezelfde e-mail waarin we je de tracking links hebben gestuurd. 3. Niets van bovenstaande Als het pakket niet beschadigd is en er maar een tracking link in je e-mail staat, vragen we je vriendelijk om contact met ons op te nemen. |
Retourzendingen & Terugbetalingen |
Hoe stuur ik mijn bestelling retour?Wil je iets naar ons terugsturen? Geen probleem, we zorgen ervoor dat dat zonder problemen gaat. Bij SkatePro kun je je retour eenvoudig online registreren en een label voor het lokale postkantoor bestellen. |
Kan ik elk item retourneren?Nee, niet alles wat besteld is kan worden geretourneerd. Je kunt geen diensten retourneren die je aan ons gevraagd hebt om producten aan te passen en producten die we naar je behoeften hebben aangepast. Meer details: Uitzonderingsrecht voor herroeping |
Kan ik een product ruilen?Je kunt eenvoudig je producten aan ons retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste item. Wanneer we jouw pakket ontvangen, zullen we je terugboeking verwerken. Je wordt dan per email geinformeerd, wanneer dit door ons verwerkt is. |
Hoeveel tijd heb ik om een product terug te sturen?Bij SkatePro kun je je producten binnen 365 dagen retourneren. |
Heb je een kapot product?Heb je een mankement of defect ontdekt bij een product dat je hebt gekocht? Stuur het item niet meteen naar ons terug. Lees onze claimgids en neem in plaats daarvan contact met ons op, omdat de meeste gevallen gesloten kunnen worden voordat items heen en weer moeten worden gestuurd. |