Bestelling retourneren
Wil je een product naar ons terugsturen? Geen probleem, we hebben het proces zo eenvoudig mogelijk gemaakt.
We raden aan om ons online retoursysteem te gebruiken, omdat dit de makkelijkste optie is. Hier heeft u de mogelijkheid om gebruik te maken van onze retourverzendservice voor 4,95 €, indien gewenst.
Je kunt je ook online registreren en
- weigeren het pakket bij levering in ontvangst te nemen
- het naar ons terugsturen met een zelf georganiseerde bezorgdienst
Vaak gestelde vragen
Hoeveel tijd heb ik om mijn bestelling te retourneren?
SkatePro biedt je de mogelijkheid om goederen tot 365 dagen na ontvangst te retourneren.
Wat is het retouradres?
SkatePro ApS
Omega 6
8382 Hinnerup
Denemarken
Het pakket moet rechtstreeks naar dit adres worden gestuurd. Pakketten die bij pakketwinkels worden afgeleverd, worden niet opgehaald.
We raden aan om ons online retoursysteem te gebruiken, omdat dit de makkelijkste optie is. Hier heeft u de mogelijkheid om gebruik te maken van onze retourverzendservice voor 4,95 €, indien gewenst.
Hoe kan ik een product ruilen?
Je kunt je producten eenvoudig naar ons terugsturen en een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste ruilartikel. Zodra we je retourpakket hebben ontvangen en verwerkt, verwerken we de terugbetaling zoals geregistreerd in de retourzending (ofwel naar de oorspronkelijke betaalmethode of als klanttegoed).
Kan ik elk artikel retourneren?
De meeste producten kunnen worden geretourneerd, maar er is geen herroepingsrecht bij aankoop:
- Custom producten zoals ski's met gemonteerde bindingen, of custom gebouwde steps, skateboards en BMX-fietsen.
- Diensten zoals steppen of schaatsen slijpen.
Uitzonderingen op het herroepingsrecht
Krijg ik de verzendkosten terugbetaald?
Als je van een aankoop afziet, ben je zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten.
We raden aan om ons online retoursysteem te gebruiken, omdat dit de makkelijkste optie is. Hier heeft u de mogelijkheid om gebruik te maken van onze retourverzendservice voor 4,95 €, indien gewenst.
Als je spijt hebt van je aankoop, betalen we je verzendkosten onder de volgende voorwaarden terug:
- Je moet ons binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen op de hoogte stellen van je spijt.
- U moet de goederen binnen nog eens 14 dagen terugsturen.
- Je retourneert de gehele bestelling (alleen relevant als je meer dan één product hebt besteld)
- Je hebt onze goedkoopste leveringsmethode gekozen. Als dit niet het geval is, betalen we alleen de verzendkosten terug die overeenkomen met de goedkoopste optie.